Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
En snowboard som funkar på is?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Addow" data-source="post: 946530" data-attributes="member: 61978"><p>Jag har åkt snowboard sen 8 års ålder runt 1-2 månader per år och är nu 22 år. Jag har tagit fler tals privat lektioner för att på bättra min åk dock när jag var runt 14-16 år gamla. Nej jag för väntar min inte nån ska komma med nån magiskt bräda och jag tänker nog aldrig byta till en sån man har hårda skor på som är 180 långa. Men tycker det är lite tråkigt att jag kämpar som en häst att hålla mina skär i isen och tappar det. Sen kommer bror på sin skidor och piskar mig. </p><p></p><p>Men är det någon som har testat både magtraction och frostbite o säga nått är bättre?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Addow, post: 946530, member: 61978"] Jag har åkt snowboard sen 8 års ålder runt 1-2 månader per år och är nu 22 år. Jag har tagit fler tals privat lektioner för att på bättra min åk dock när jag var runt 14-16 år gamla. Nej jag för väntar min inte nån ska komma med nån magiskt bräda och jag tänker nog aldrig byta till en sån man har hårda skor på som är 180 långa. Men tycker det är lite tråkigt att jag kämpar som en häst att hålla mina skär i isen och tappar det. Sen kommer bror på sin skidor och piskar mig. Men är det någon som har testat både magtraction och frostbite o säga nått är bättre? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
En snowboard som funkar på is?
Tillbaka
Topp