Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
En snowboard som funkar på is?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AxelB" data-source="post: 946541" data-attributes="member: 96893"><p>Magne traction i all ära men det känns inte direkt värt att begränsa sig till det, verktyg och lite know how för att slipa kanter känns mkt mer värt. skaffar du verktyg så du kan slipa dina kanter regelbundet så bör du kunna hålla din custom i klass med det mesta du kan hitta om man inte går overkill, läs hardboots och slalomplanka typ. Då menar jag ordentliga verktyg inte nån lite plastkloss från stadium med en sorglig ursäkt till fil på, vad du ska ha finns att finna på internet.</p><p></p><p> Ska man slakta isig pist är det ju helt ärligt talat inte nått annat än en camber bräda som gäller och då är utbudet av magnetraction brädor jävligt slim.</p><p></p><p>Sen tror jag inte du nånsin kommer kunna ha lika "lätt" på is som din skidåkande bror, allt har sina svagheter och styrkor. Lura in brorsan i skogen och kör tills han har skidorna på varsin sida av ett träd så kanske du får upp humöret.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AxelB, post: 946541, member: 96893"] Magne traction i all ära men det känns inte direkt värt att begränsa sig till det, verktyg och lite know how för att slipa kanter känns mkt mer värt. skaffar du verktyg så du kan slipa dina kanter regelbundet så bör du kunna hålla din custom i klass med det mesta du kan hitta om man inte går overkill, läs hardboots och slalomplanka typ. Då menar jag ordentliga verktyg inte nån lite plastkloss från stadium med en sorglig ursäkt till fil på, vad du ska ha finns att finna på internet. Ska man slakta isig pist är det ju helt ärligt talat inte nått annat än en camber bräda som gäller och då är utbudet av magnetraction brädor jävligt slim. Sen tror jag inte du nånsin kommer kunna ha lika "lätt" på is som din skidåkande bror, allt har sina svagheter och styrkor. Lura in brorsan i skogen och kör tills han har skidorna på varsin sida av ett träd så kanske du får upp humöret. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
En snowboard som funkar på is?
Tillbaka
Topp