Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
En splitboard blir till.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xviggenx" data-source="post: 1097045" data-attributes="member: 97967"><p>Jag får be om ursäkt för det sparsamma uppdaterandet i tråden, min längdpsykos (2 långlopp på två helger) och det allmänna livet har kommit emellan. För att svara på</p><p> [USER=140003]@unsuspected[/USER]:s fråga så har den blivit strax under 10cm kortare, så från 163 till runt 155.</p><p></p><p>MEN! Jag har i alla fall provåkt brädan i sin nuvarande form, alltså med swallow och o-splittad, den beter sig sjukt fint på hårdare underlag fortfarande och har inte blivit nervös eller "för mjuk". Samma utlåtande gav min tyngre och mer brädvane vän Kristian: "Det går att åka prick hur fort som helst utan problem". Det känns ändå lovande iom att den kommer tappa en del styvhet när sågen väl sätts i den.</p><p></p><p>Split-kitet från Voile är på väg från Telemark-Pyrenes som hade bäst pris i min lilla webbundersökning och ett par Voilé moutain plate's är på väg från den lagom obskyra sidan backcoutry.it, det verkar inte vara den absolut vanligaste bindningen på den här sidan Atlanten direkt. Men känns det helt kass kan jag ju alltid sälja vidare mina TLT6or och fortsätta tura i softboots osv. </p><p></p><p>Just nu är väl det största "bekymret" att hitta ett par billiga tech-tådelar att smälla på den för färden uppåt.. Får se om jag kan lösa något via jobbet eller om det ligger några gamla tådelar hemma hos någon och skräpar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xviggenx, post: 1097045, member: 97967"] Jag får be om ursäkt för det sparsamma uppdaterandet i tråden, min längdpsykos (2 långlopp på två helger) och det allmänna livet har kommit emellan. För att svara på [USER=140003]@unsuspected[/USER]:s fråga så har den blivit strax under 10cm kortare, så från 163 till runt 155. MEN! Jag har i alla fall provåkt brädan i sin nuvarande form, alltså med swallow och o-splittad, den beter sig sjukt fint på hårdare underlag fortfarande och har inte blivit nervös eller "för mjuk". Samma utlåtande gav min tyngre och mer brädvane vän Kristian: "Det går att åka prick hur fort som helst utan problem". Det känns ändå lovande iom att den kommer tappa en del styvhet när sågen väl sätts i den. Split-kitet från Voile är på väg från Telemark-Pyrenes som hade bäst pris i min lilla webbundersökning och ett par Voilé moutain plate's är på väg från den lagom obskyra sidan backcoutry.it, det verkar inte vara den absolut vanligaste bindningen på den här sidan Atlanten direkt. Men känns det helt kass kan jag ju alltid sälja vidare mina TLT6or och fortsätta tura i softboots osv. Just nu är väl det största "bekymret" att hitta ett par billiga tech-tådelar att smälla på den för färden uppåt.. Får se om jag kan lösa något via jobbet eller om det ligger några gamla tådelar hemma hos någon och skräpar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
En splitboard blir till.
Tillbaka
Topp