Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
En titt i kulan!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="topptursbananen" data-source="post: 11391" data-attributes="member: 13833"><p>Jag började åka snowboard i slutet av 80-talet för att det var nytt, annorlunda och kul. Det var så nytt att man inte ens fick åka i liften med brädan i vissa anläggningar. Men som alla vet vände det ju ganska snabbt in på 90-talet och varenda liten parvel sågs ju snart göra tafatta försök till att åka bräda. Så jag beslöt mig för att prova nåt annat så mitt val föll på telemark just av anledningen att det var en utmaning att lära sig nåt nytt och kul (nytt för min del vill säga).</p><p>Så jag hoppas att du har sett rätt i din spåkula och att telemarksåkarna minskar i antal så att man får hålla på med nåt kul och lite annorlunda och inte bli en i mängden som hände med snowboardåkandet.</p><p>(Och nej, jag har ingen tendens till att behöva sticka ut från mängden, jag tycker bara det är kul att göra nåt lite annorlunda, som tyvärr telemark inte längre är).</p><p></p><p>Hare gott alla åkare och lev väl.</p><p>/Jange</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="topptursbananen, post: 11391, member: 13833"] Jag började åka snowboard i slutet av 80-talet för att det var nytt, annorlunda och kul. Det var så nytt att man inte ens fick åka i liften med brädan i vissa anläggningar. Men som alla vet vände det ju ganska snabbt in på 90-talet och varenda liten parvel sågs ju snart göra tafatta försök till att åka bräda. Så jag beslöt mig för att prova nåt annat så mitt val föll på telemark just av anledningen att det var en utmaning att lära sig nåt nytt och kul (nytt för min del vill säga). Så jag hoppas att du har sett rätt i din spåkula och att telemarksåkarna minskar i antal så att man får hålla på med nåt kul och lite annorlunda och inte bli en i mängden som hände med snowboardåkandet. (Och nej, jag har ingen tendens till att behöva sticka ut från mängden, jag tycker bara det är kul att göra nåt lite annorlunda, som tyvärr telemark inte längre är). Hare gott alla åkare och lev väl. /Jange [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
En titt i kulan!
Tillbaka
Topp