Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
En varning för topsport i Ramundberget
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hans" data-source="post: 1057895" data-attributes="member: 26"><p>Det är mina skidor du ser på bilden, det var K2 skidor med marker bindningar, kommer dock inte ihåg modell.. Men som sagt, skidor och hudar var ok, inte det lättaste men helt ok. Pjäxorna var det som inte funka.</p><p></p><p>Och lär stå på mig, påstår en uthyrningsfirmorna att de har toppturspaket så skulle iaf jag räkna med att de har randopjäxor. Inte de bästa och lättaste men fortfarande något vettiga att gå i.</p><p></p><p>Samma sak om jag skulle hyra en downhillcykel så skulle jag bli rätt besviken om jag fick en heldämpad xc-cykel även om det går att ta sig ner på lederna med den..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hans, post: 1057895, member: 26"] Det är mina skidor du ser på bilden, det var K2 skidor med marker bindningar, kommer dock inte ihåg modell.. Men som sagt, skidor och hudar var ok, inte det lättaste men helt ok. Pjäxorna var det som inte funka. Och lär stå på mig, påstår en uthyrningsfirmorna att de har toppturspaket så skulle iaf jag räkna med att de har randopjäxor. Inte de bästa och lättaste men fortfarande något vettiga att gå i. Samma sak om jag skulle hyra en downhillcykel så skulle jag bli rätt besviken om jag fick en heldämpad xc-cykel även om det går att ta sig ner på lederna med den.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
En varning för topsport i Ramundberget
Tillbaka
Topp