Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
En varning för topsport i Ramundberget
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 1057904" data-attributes="member: 35223"><p>Jag anser nog att om man har stighudar och bindningar anpassade efter att tura så bör man nog även ha pjäxor att hyra ut till detta. </p><p></p><p>Självklart behöver det inte vara det senaste eller lättaste men en pjäxa där det går att få ett "gå-läge" tycker jag nog att man kan förvänta sig när när man hyr ett turpaket. </p><p></p><p>Vidare skulle jag nog säga att de flesta uthyrare som erbjuder turpaket har just detta. Det ingår som lite i paketet. </p><p></p><p>På rak arm så kommer jag ju att tänka på: Storulvån, Åre Skidsport, Höjdmeter, Riksgränsen, Keb osv. Visst inte din vanliga Skistaruthyrning men om man gör reklam för att hyra ut turprylar så bör man ju jämföras med dem som faktiskt hyr ut turprylar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 1057904, member: 35223"] Jag anser nog att om man har stighudar och bindningar anpassade efter att tura så bör man nog även ha pjäxor att hyra ut till detta. Självklart behöver det inte vara det senaste eller lättaste men en pjäxa där det går att få ett "gå-läge" tycker jag nog att man kan förvänta sig när när man hyr ett turpaket. Vidare skulle jag nog säga att de flesta uthyrare som erbjuder turpaket har just detta. Det ingår som lite i paketet. På rak arm så kommer jag ju att tänka på: Storulvån, Åre Skidsport, Höjdmeter, Riksgränsen, Keb osv. Visst inte din vanliga Skistaruthyrning men om man gör reklam för att hyra ut turprylar så bör man ju jämföras med dem som faktiskt hyr ut turprylar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
En varning för topsport i Ramundberget
Tillbaka
Topp