Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
En vilsen själ på jakt efter en Turskida. (och bindning)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 1018141" data-attributes="member: 35223"><p>Jag kan bara hålla med Blide. Om du ändå vill köpa ett par nya pjäxor så gå för ett per där du kan byta mellan alpin och tech-sulor samt har gå läge. </p><p></p><p>Jag kör med första generationens Technica Coshiee och märker att jag använder gåläget rätt ofta även när jag inte turar. Helt perfekt i lunchrestaurangen eller mataffären tex. </p><p></p><p>Dock, har du ett par alpintpjäxor som du tänkt ha kvar ett par år så kan jag tycka att du satsa på ett par ännu lättare pjäxor för turande. (det verkar dock inte riktigt som du är där ännu) </p><p></p><p>Jag kan även hålla med vattendroppe med att rotationspunkten för MFD ligger väldigt långt fram. Guardian ligger väl mellan MFD och techsystemet. </p><p></p><p>Så det generella tipset är väl att köpa en techbindning och en crossoverpjäxa. Det har ju kommit hur många som helst av dessa under förra året och i år.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 1018141, member: 35223"] Jag kan bara hålla med Blide. Om du ändå vill köpa ett par nya pjäxor så gå för ett per där du kan byta mellan alpin och tech-sulor samt har gå läge. Jag kör med första generationens Technica Coshiee och märker att jag använder gåläget rätt ofta även när jag inte turar. Helt perfekt i lunchrestaurangen eller mataffären tex. Dock, har du ett par alpintpjäxor som du tänkt ha kvar ett par år så kan jag tycka att du satsa på ett par ännu lättare pjäxor för turande. (det verkar dock inte riktigt som du är där ännu) Jag kan även hålla med vattendroppe med att rotationspunkten för MFD ligger väldigt långt fram. Guardian ligger väl mellan MFD och techsystemet. Så det generella tipset är väl att köpa en techbindning och en crossoverpjäxa. Det har ju kommit hur många som helst av dessa under förra året och i år. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
En vilsen själ på jakt efter en Turskida. (och bindning)
Tillbaka
Topp