Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
En viss tysk har galen rea...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Markusss" data-source="post: 955306" data-attributes="member: 112925"><p>Vilken skida samt längd och bindning skulle ni rekomendera till mig av dom Coreupt som är på rea hos tysken?</p><p>Funderar på ett par Coreupt Yard vilken längd bör jag välja 171 elle 181 samt vilken bindning.</p><p>173 lång väger runt 69 kg.</p><p></p><p>Skall ha dom till all around åkning i svenskafjäll samt i alperna mest offpist. Vill att skidan ska vara lekfull. Tror ni dom passar bra?</p><p>är van åkare ca 20-30 dagar/år dock inte jätte van offpist åkare har tidigare mest åkt enbart pist.</p><p></p><p></p><p>// Markusss</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Markusss, post: 955306, member: 112925"] Vilken skida samt längd och bindning skulle ni rekomendera till mig av dom Coreupt som är på rea hos tysken? Funderar på ett par Coreupt Yard vilken längd bör jag välja 171 elle 181 samt vilken bindning. 173 lång väger runt 69 kg. Skall ha dom till all around åkning i svenskafjäll samt i alperna mest offpist. Vill att skidan ska vara lekfull. Tror ni dom passar bra? är van åkare ca 20-30 dagar/år dock inte jätte van offpist åkare har tidigare mest åkt enbart pist. // Markusss [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
En viss tysk har galen rea...
Tillbaka
Topp