Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
En viss tysk har galen rea...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 957247" data-attributes="member: 29415"><p>Jag har varken fått leveransbesked eller en ursäkt för att de bara levererade ett av de två par jag beställt. Däremot fick jag mina skidor början av förra veckan.</p><p></p><p>Eftersom jag blev lite irriterad över att jag, trots att de både reserverat pengar på mitt kort och skickat en bekräftelse på en beställning av två par skidor, bara fick ett par skidor ringe jag till SC i förrgår och fick prata med en väldigt hjälpsam människa. Orsaken till att de accepterade 'överbeställningar' var att deras e-handelssystem bara uppdaterar lagersaldot en gång i timmen. För det mesta räcker det men när det som i de här fallet kommer ett par tusen beställningar på ett par timmar blir lagersaldot fel.</p><p></p><p>Jag kan förstå deras förklaring men tycker inte den är särskilt bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 957247, member: 29415"] Jag har varken fått leveransbesked eller en ursäkt för att de bara levererade ett av de två par jag beställt. Däremot fick jag mina skidor början av förra veckan. Eftersom jag blev lite irriterad över att jag, trots att de både reserverat pengar på mitt kort och skickat en bekräftelse på en beställning av två par skidor, bara fick ett par skidor ringe jag till SC i förrgår och fick prata med en väldigt hjälpsam människa. Orsaken till att de accepterade 'överbeställningar' var att deras e-handelssystem bara uppdaterar lagersaldot en gång i timmen. För det mesta räcker det men när det som i de här fallet kommer ett par tusen beställningar på ett par timmar blir lagersaldot fel. Jag kan förstå deras förklaring men tycker inte den är särskilt bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
En viss tysk har galen rea...
Tillbaka
Topp