Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
endast ett inlägg för oss elektronik nördar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dr_Snow" data-source="post: 257777" data-attributes="member: 12536"><p>Det skulle vara oerhärt intressant att få prova en telefon med en variant av OS X i, det är solklart. </p><p></p><p>JockeSki nämnde smidigheten i navigationssystemet som anledningen till att iPod slog igenom som den gjorde. Jag vet inte om det är därför men jag tycker fortfarande att min iRiver med vanlig mappnavigering är avsevärt mycket smidigare. iPod/iTunes förlitar sig på att man sköter sina id3-taggar. Gör man inte det (jag gör iofs det) så sitter man där med dubbletter eller trippletter av samma artist, album eller låt. Valfriheten är en annan sak jag saknar. Varför kan inte användaren få välja hur /artister/album/låtar sorteras?</p><p></p><p>iTunes är allt annat än smidigt. Det är inte någon höjdare att behöva ett speciellt program för att ladda över musik. (Är detta fortfarande fallet, och har Apple gjort något åt iPod-krascherna när man rycker ur spelaren utan att trycka "eject"?)</p><p></p><p>Vad som däremot kännetecknar Apples produkter är "mjukheten" (smoothness). Det grafiska AI:t är en fröjd för ögat, jag tror att DET är anledningen till varför många gillar iPod. She's got looks that kill.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dr_Snow, post: 257777, member: 12536"] Det skulle vara oerhärt intressant att få prova en telefon med en variant av OS X i, det är solklart. JockeSki nämnde smidigheten i navigationssystemet som anledningen till att iPod slog igenom som den gjorde. Jag vet inte om det är därför men jag tycker fortfarande att min iRiver med vanlig mappnavigering är avsevärt mycket smidigare. iPod/iTunes förlitar sig på att man sköter sina id3-taggar. Gör man inte det (jag gör iofs det) så sitter man där med dubbletter eller trippletter av samma artist, album eller låt. Valfriheten är en annan sak jag saknar. Varför kan inte användaren få välja hur /artister/album/låtar sorteras? iTunes är allt annat än smidigt. Det är inte någon höjdare att behöva ett speciellt program för att ladda över musik. (Är detta fortfarande fallet, och har Apple gjort något åt iPod-krascherna när man rycker ur spelaren utan att trycka "eject"?) Vad som däremot kännetecknar Apples produkter är "mjukheten" (smoothness). Det grafiska AI:t är en fröjd för ögat, jag tror att DET är anledningen till varför många gillar iPod. She's got looks that kill. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
endast ett inlägg för oss elektronik nördar
Tillbaka
Topp