Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Enforcer 94 191 cm, var montera bindningen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 1299627" data-attributes="member: 33485"><p>Quiver killers kan du köpa för ca 30:-/styck i Sverige.</p><p></p><p>Jag har testat en större mängd skidor på olika monteringspunkter och 10-20mm märker du en noterbar skillnad på. Huruvida någon vill flytta monteringen framåt eller bakåt har med övrig utrustning, teknik, tänkt användning mm att göra. </p><p></p><p></p><p>Generellt skulle jag säga att slask, park och puder, om vi följer din generalisering ovan, har mer med varandra att göra än pist. Av den anledningen att de teknikmässigt ligger närmare varandra än pist. Det är sällan någon ligger och jobbar igenom skidan på samma sätt vid friåkning som vid piståkning. Kanske allra minst i de situationer där det är som kämpigast</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 1299627, member: 33485"] Quiver killers kan du köpa för ca 30:-/styck i Sverige. Jag har testat en större mängd skidor på olika monteringspunkter och 10-20mm märker du en noterbar skillnad på. Huruvida någon vill flytta monteringen framåt eller bakåt har med övrig utrustning, teknik, tänkt användning mm att göra. Generellt skulle jag säga att slask, park och puder, om vi följer din generalisering ovan, har mer med varandra att göra än pist. Av den anledningen att de teknikmässigt ligger närmare varandra än pist. Det är sällan någon ligger och jobbar igenom skidan på samma sätt vid friåkning som vid piståkning. Kanske allra minst i de situationer där det är som kämpigast [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Enforcer 94 191 cm, var montera bindningen?
Tillbaka
Topp