Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Engelberg 14/15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sram" data-source="post: 1043069" data-attributes="member: 114600"><p>Tjena alla puderrävar!</p><p></p><p>Snart är de dags för säsong igen o jag o en polare planerar en puder säsong i Engelberg.</p><p>Jag har gjort 2 säsonger tidigare, en i Åre och en i BadGastein och jobbat som skidlärare. Dock e de min polares första säsong.</p><p></p><p>Vi undrar vart man ska bo? Finns det något klassiskt bummarställe? Lägenhet som gäller? </p><p>Vi planerar o va där drygt en månad, kanske två, beror på hur länge pengarna räcker.</p><p>Är de några andra erfarna engelberg bummare som ska ner igen?</p><p></p><p>Skriv er upplevelse, tips och allt möjligt som man kan ha nytta av, något annat man ska tänka på inför säsongen?</p><p></p><p>Tack på förhud!</p><p>//Victor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sram, post: 1043069, member: 114600"] Tjena alla puderrävar! Snart är de dags för säsong igen o jag o en polare planerar en puder säsong i Engelberg. Jag har gjort 2 säsonger tidigare, en i Åre och en i BadGastein och jobbat som skidlärare. Dock e de min polares första säsong. Vi undrar vart man ska bo? Finns det något klassiskt bummarställe? Lägenhet som gäller? Vi planerar o va där drygt en månad, kanske två, beror på hur länge pengarna räcker. Är de några andra erfarna engelberg bummare som ska ner igen? Skriv er upplevelse, tips och allt möjligt som man kan ha nytta av, något annat man ska tänka på inför säsongen? Tack på förhud! //Victor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Engelberg 14/15
Tillbaka
Topp