Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Engelberg 15/16
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="loweaspeqvist" data-source="post: 1060744" data-attributes="member: 144191"><p>Halloj! </p><p></p><p>Nyligen hemkommen från en väldigt trevlig säsong i Kanada och bestämde mig rätt snabbt för att göra en säsong till! Målet är att åka orimliga mängder puder, förhoppnings mer än vad det blev i Kanada pga snöbrist.. Jag är en snubbe på 20 år från Norrköping.</p><p></p><p>Kör liftburet tills berget är uppkört, då är jag inte feg för att dra på mig hudarna och knata dit det vita guldet finns. Inte heller feg för att knata efter lite roligare, specifika åk. Hade varit roligt att hitta liksinnade människor!</p><p></p><p>Hade inte planerat att knega något utan köra en helt ren säsong. Tänkte nog att jag drar mig ner framåt nyår och stannar till början av April. </p><p></p><p>Om någon är sugen på att dela boende, jaga puder eller bara ta en öl, var inte rädda för att slänga iväg ett PM! Finns det någon som tidigare säsongat i Engelberg och har tips om boende tas det gärna emot, inga bra resultat från googlandet än, men det löser sig så småningom! </p><p></p><p>/Fred ut, </p><p>Lowe.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="loweaspeqvist, post: 1060744, member: 144191"] Halloj! Nyligen hemkommen från en väldigt trevlig säsong i Kanada och bestämde mig rätt snabbt för att göra en säsong till! Målet är att åka orimliga mängder puder, förhoppnings mer än vad det blev i Kanada pga snöbrist.. Jag är en snubbe på 20 år från Norrköping. Kör liftburet tills berget är uppkört, då är jag inte feg för att dra på mig hudarna och knata dit det vita guldet finns. Inte heller feg för att knata efter lite roligare, specifika åk. Hade varit roligt att hitta liksinnade människor! Hade inte planerat att knega något utan köra en helt ren säsong. Tänkte nog att jag drar mig ner framåt nyår och stannar till början av April. Om någon är sugen på att dela boende, jaga puder eller bara ta en öl, var inte rädda för att slänga iväg ett PM! Finns det någon som tidigare säsongat i Engelberg och har tips om boende tas det gärna emot, inga bra resultat från googlandet än, men det löser sig så småningom! /Fred ut, Lowe. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Engelberg 15/16
Tillbaka
Topp