Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Engelberg/Andermatt för en ovan offpist-åkare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DrJ" data-source="post: 902285" data-attributes="member: 70614"><p>Har varit i Engelberg vid två tillfällen för några år sedan, gillade verkligen offpisten där men då hade jag kompisar som visste var man ska åka. Finns mycket bra offpist lättillgänglig med ingen eller bara kortare hike men det finns också horder av bredlaggsåkande bummare som snabbt som attan spårar upp all snö. Och det är säkert värre nu, det var som sagt några år sedan jag var där. Pisterna är väl inget vidare om man jämför med många andra stora system i Alperna men dom duger väl om det är helt uppkört utanför. Men om ni hyr en guide så lär ni inte behöva åka pist om ni inte har otur med snön.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DrJ, post: 902285, member: 70614"] Har varit i Engelberg vid två tillfällen för några år sedan, gillade verkligen offpisten där men då hade jag kompisar som visste var man ska åka. Finns mycket bra offpist lättillgänglig med ingen eller bara kortare hike men det finns också horder av bredlaggsåkande bummare som snabbt som attan spårar upp all snö. Och det är säkert värre nu, det var som sagt några år sedan jag var där. Pisterna är väl inget vidare om man jämför med många andra stora system i Alperna men dom duger väl om det är helt uppkört utanför. Men om ni hyr en guide så lär ni inte behöva åka pist om ni inte har otur med snön. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Engelberg/Andermatt för en ovan offpist-åkare
Tillbaka
Topp