Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Engelberg, Schweiz - Vilka ska dit?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 456854" data-attributes="member: 40931"><p>Så du menar att Powder frenzyn är lika stor i anton som i cham?...</p><p></p><p>Senast jag åkte på besök till anton och anlände till liften en kvart före öppning eller så var jag jävligt stressad och trodde jag skulle hamna i kö. Men stället var öde, så när som på ett par grupper om fyra pers sisådär... Blev nervös och trodde att det var stängt den dagen pga för mkt snö eller något. Nope, på utsatt tid plus någon kvart eller så, drog åbäket igång och vi fick njuta av en meter puder på en höft.</p><p></p><p>Jag antar att det berodde på att det fortfarande snöade så ingen ville åka i det meterdjupa pudret utan sol.</p><p></p><p>Förstår verkligen inte hur folk kan säga det är galen puderhets i anton.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 456854, member: 40931"] Så du menar att Powder frenzyn är lika stor i anton som i cham?... Senast jag åkte på besök till anton och anlände till liften en kvart före öppning eller så var jag jävligt stressad och trodde jag skulle hamna i kö. Men stället var öde, så när som på ett par grupper om fyra pers sisådär... Blev nervös och trodde att det var stängt den dagen pga för mkt snö eller något. Nope, på utsatt tid plus någon kvart eller så, drog åbäket igång och vi fick njuta av en meter puder på en höft. Jag antar att det berodde på att det fortfarande snöade så ingen ville åka i det meterdjupa pudret utan sol. Förstår verkligen inte hur folk kan säga det är galen puderhets i anton. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Engelberg, Schweiz - Vilka ska dit?
Tillbaka
Topp