Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Engelberg - Väderstatistisk ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalle_Luzern" data-source="post: 1285159" data-attributes="member: 121331"><p>Högre än till toppen blir ju svårt, 3020 m med kabinen. Om det ser ok ut kan man ju alltid gå till riktiga Titlis, 3238 m, men ofta rätt vindpinat vid den tiden på vintern. Sen finns Wendenlücketuren som är populär, finns inlagd under skidortsinformationen här på Freeride. Ett par andra turer från Jochpass finns också, och lämnar man liftarna helt finns massor av terräng men som nog är bäst med guide.</p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://www.engelbergmountainguide.ch/en/info-2/team/[/URL]</p><p>Dani Perret har jag träffat, en kompis åkte ett par dagar med honom och var nöjd. Han är schweizare men talar svenska/dalmål (om jag minns rätt gick han på orienteringsgymnasiet i Mora).</p><p>Tobias Granath är svensk, och det finns en till svensk guide i byn (iaf förra vintern) men kommer inte ihåg namnet nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalle_Luzern, post: 1285159, member: 121331"] Högre än till toppen blir ju svårt, 3020 m med kabinen. Om det ser ok ut kan man ju alltid gå till riktiga Titlis, 3238 m, men ofta rätt vindpinat vid den tiden på vintern. Sen finns Wendenlücketuren som är populär, finns inlagd under skidortsinformationen här på Freeride. Ett par andra turer från Jochpass finns också, och lämnar man liftarna helt finns massor av terräng men som nog är bäst med guide. [URL unfurl="true"]https://www.engelbergmountainguide.ch/en/info-2/team/[/URL] Dani Perret har jag träffat, en kompis åkte ett par dagar med honom och var nöjd. Han är schweizare men talar svenska/dalmål (om jag minns rätt gick han på orienteringsgymnasiet i Mora). Tobias Granath är svensk, och det finns en till svensk guide i byn (iaf förra vintern) men kommer inte ihåg namnet nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Engelberg - Väderstatistisk ?
Tillbaka
Topp