Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Engelberg!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ClaraBorggren" data-source="post: 52193" data-attributes="member: 31726"><p>Jag och en kompis funderar på att dra ner till Engelberg i vinter och undrar om det är fler som ska dit och om ni i så fall har plats för två till hos er eller har tips på nåt bra boende. Vi som vill åka är jag, Clara på 24 och min kompis Magnus på 23. </p><p>Vi hade väl tänkt ta oss mer någon gång i början av jan och stanna så länge snön och pengarna räcker.</p><p></p><p>All sorts info är otroligt välkommen!!</p><p></p><p>/clara</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ClaraBorggren, post: 52193, member: 31726"] Jag och en kompis funderar på att dra ner till Engelberg i vinter och undrar om det är fler som ska dit och om ni i så fall har plats för två till hos er eller har tips på nåt bra boende. Vi som vill åka är jag, Clara på 24 och min kompis Magnus på 23. Vi hade väl tänkt ta oss mer någon gång i början av jan och stanna så länge snön och pengarna räcker. All sorts info är otroligt välkommen!! /clara [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Engelberg!
Tillbaka
Topp