Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Enkätundersökning till exjobb
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="guscher" data-source="post: 1085390" data-attributes="member: 103039"><p>Tack för bidraget! Så som jag ser det finns det massor av verktyg att använda innan du åker samt alla produkter som underlättar räddningsarbetet men det finns inget som är tillräckligt effektivt medan du är på berget som ska hjälpa dig att inte hamna i okontrollerbara situationer. Jag tycker du har en väldigt viktig poäng här för om vi planerar ordentligt och har flera möjliga alternativ blir det lättare att inte fatta de här spontana besluten som kan leda oss in i en situation vi inte kan hantera. Jag tar med mig dina tankar i fortsättningen av projektet!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="guscher, post: 1085390, member: 103039"] Tack för bidraget! Så som jag ser det finns det massor av verktyg att använda innan du åker samt alla produkter som underlättar räddningsarbetet men det finns inget som är tillräckligt effektivt medan du är på berget som ska hjälpa dig att inte hamna i okontrollerbara situationer. Jag tycker du har en väldigt viktig poäng här för om vi planerar ordentligt och har flera möjliga alternativ blir det lättare att inte fatta de här spontana besluten som kan leda oss in i en situation vi inte kan hantera. Jag tar med mig dina tankar i fortsättningen av projektet! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Enkätundersökning till exjobb
Tillbaka
Topp