Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Enkätundesökning till mitt gymnasiearbete
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pd" data-source="post: 1095266" data-attributes="member: 161297"><p>Nu är ju detta bara ett gymnasiearbete men du kan redan lära dig en viktig sak, nämligen att man alltid måste testa frågeformulär på en liten grupp av den tilltänkta målgruppen. Och då inte i form av att de bara fyller i enkäten utan att man får resonera med respondenterna. Räcker oftast med några enstaka.</p><p></p><p>Exempelvis "Testresultat vid utprovning" - Menar du testresultat i tidningar och liknande eller menar du möjligheten att själv provåka skidan? Två helt olika saker. Den ena ger jag 3, den andra 8.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pd, post: 1095266, member: 161297"] Nu är ju detta bara ett gymnasiearbete men du kan redan lära dig en viktig sak, nämligen att man alltid måste testa frågeformulär på en liten grupp av den tilltänkta målgruppen. Och då inte i form av att de bara fyller i enkäten utan att man får resonera med respondenterna. Räcker oftast med några enstaka. Exempelvis "Testresultat vid utprovning" - Menar du testresultat i tidningar och liknande eller menar du möjligheten att själv provåka skidan? Två helt olika saker. Den ena ger jag 3, den andra 8. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Enkätundesökning till mitt gymnasiearbete
Tillbaka
Topp