Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Enlight vs. Device
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nordgren" data-source="post: 160885" data-attributes="member: 44831"><p>Det var så lite, alltid kul om man lyckas hjälpa. Jag tror att alla de bindningarna är riktigt bra, så det är bara att klippa dem du får bäst pris på. En sak att tänka på bara om du väljer Burton bindningarna är att ta P1 Carbon, och inte vanliga P1, det är stor skillnad på dem och vanliga P1orna är klart mjukare. De har väldigt mjuk bakkappa till skilnad mot Carbonmodellen. för övrigt så är Burtons "Capstrap" riktigs sköna. De trycker inte mot ovansidan av skorna och så trycker de in skog väldigt bra mot bakkappan, väldigt bra grepp i dem.</p><p></p><p>När du tittar efter skor och bindningar så kom ihåg att kolla runt i alla affärer du kommer på. Jag har köpt en del från Tyskland, man kan hitta bra priser där. På årsprylarna så ligger de genomgående klart billigare än här och det är väldigt smidigt och snabbt med frakt.</p><p></p><p><a href="http://www.blue-tomato.at/WelcomeAction.bto" target="_blank">http://www.blue-tomato.at/WelcomeAction.bto</a></p><p><a href="http://www.hot-zone.tv/store/index.php" target="_blank">http://www.hot-zone.tv/store/index.php</a></p><p></p><p>Men nu kan det säkert vara rätt urplockat osv...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nordgren, post: 160885, member: 44831"] Det var så lite, alltid kul om man lyckas hjälpa. Jag tror att alla de bindningarna är riktigt bra, så det är bara att klippa dem du får bäst pris på. En sak att tänka på bara om du väljer Burton bindningarna är att ta P1 Carbon, och inte vanliga P1, det är stor skillnad på dem och vanliga P1orna är klart mjukare. De har väldigt mjuk bakkappa till skilnad mot Carbonmodellen. för övrigt så är Burtons "Capstrap" riktigs sköna. De trycker inte mot ovansidan av skorna och så trycker de in skog väldigt bra mot bakkappan, väldigt bra grepp i dem. När du tittar efter skor och bindningar så kom ihåg att kolla runt i alla affärer du kommer på. Jag har köpt en del från Tyskland, man kan hitta bra priser där. På årsprylarna så ligger de genomgående klart billigare än här och det är väldigt smidigt och snabbt med frakt. [URL]http://www.blue-tomato.at/WelcomeAction.bto[/URL] [URL]http://www.hot-zone.tv/store/index.php[/URL] Men nu kan det säkert vara rätt urplockat osv... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Enlight vs. Device
Tillbaka
Topp