Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Ensam i Åre 10-22April
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="86Fredrik" data-source="post: 1005044" data-attributes="member: 139737"><p>Tjena..</p><p></p><p>Som rubriken lyder så kommer jag vara ensam uppe i Åre 10-22April, Ensam på det sättet att jag skall åka upp ensam och bo hos två kompisar som ej åker skidor(fråga mig inte varför) detta par jobbar även rätt mycket så jag söker härligt folk att hänga med både under dagarna som under kvällarna, har mest bara åkt pist tidigare, tänkte dock gå "offpist intro" samt "baksidan" hos skistar experince samt köra en del offpist efter det, gillar att åka överallt, små hoppa och allmänt leka och ha skoj hela dagarna...</p><p></p><p>Är en skön 26årig singelkille som söker härligt folk =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="86Fredrik, post: 1005044, member: 139737"] Tjena.. Som rubriken lyder så kommer jag vara ensam uppe i Åre 10-22April, Ensam på det sättet att jag skall åka upp ensam och bo hos två kompisar som ej åker skidor(fråga mig inte varför) detta par jobbar även rätt mycket så jag söker härligt folk att hänga med både under dagarna som under kvällarna, har mest bara åkt pist tidigare, tänkte dock gå "offpist intro" samt "baksidan" hos skistar experince samt köra en del offpist efter det, gillar att åka överallt, små hoppa och allmänt leka och ha skoj hela dagarna... Är en skön 26årig singelkille som söker härligt folk =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Ensam i Åre 10-22April
Tillbaka
Topp