Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ensam kille, vill till Chamonix/annan större ort!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrillchipps" data-source="post: 583555" data-attributes="member: 86106"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag är också en enmans show (20 år) som är sugen på Chamonix, har för tillfället jobb här hemma till sista november och är sugen på att åka ner. Men känns lite osäkert med att fixa boende innan man drar ner tycker jag, med betalning och sånt när man inte känner allaman ska dela boende med och så. Så jag är mer inne på att åka ner i början av december ev. början av januari (kanske lite sent men) och kolla boende och jobb. </p><p></p><p>Jobb är ingen större prioritet utan får jag jobb så tar jag det men annars ska jag klara mig ändå är det tänkt. Så gå ihop där nere och dela boende men några snubbar är väl tanken. Funkar det är är det bäst att fixa boende innan man åker ner? Är förstaårssäsongare så har inte så bra koll. </p><p></p><p>Det enda dilemmat är om jag ska köpa det rabatterade liftkortet nu innan jobbet här hemma är slut, och sen kanske få förlängt och bli kvar hemma eller vänta och sen köpa liftkortet till fullpris. 500 euro är ganska så mkt pengar ändå. </p><p></p><p></p><p>Christian.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrillchipps, post: 583555, member: 86106"] Hej! Jag är också en enmans show (20 år) som är sugen på Chamonix, har för tillfället jobb här hemma till sista november och är sugen på att åka ner. Men känns lite osäkert med att fixa boende innan man drar ner tycker jag, med betalning och sånt när man inte känner allaman ska dela boende med och så. Så jag är mer inne på att åka ner i början av december ev. början av januari (kanske lite sent men) och kolla boende och jobb. Jobb är ingen större prioritet utan får jag jobb så tar jag det men annars ska jag klara mig ändå är det tänkt. Så gå ihop där nere och dela boende men några snubbar är väl tanken. Funkar det är är det bäst att fixa boende innan man åker ner? Är förstaårssäsongare så har inte så bra koll. Det enda dilemmat är om jag ska köpa det rabatterade liftkortet nu innan jobbet här hemma är slut, och sen kanske få förlängt och bli kvar hemma eller vänta och sen köpa liftkortet till fullpris. 500 euro är ganska så mkt pengar ändå. Christian. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ensam kille, vill till Chamonix/annan större ort!
Tillbaka
Topp