Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ensam kille, vill till Chamonix/annan större ort!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="selfver" data-source="post: 591377" data-attributes="member: 100164"><p>Tjena Max, Martin och Christian,</p><p></p><p>Jag skall dra ner till till Valdisere i början på januari, men har ännu inget boende ordnat. Är ff mer än en månad kvar men hade varit grymt att sy ihop något en tid innan det är dags att dra ner. Hade varit kul att styra upp ett gäng och fixa något boende o köra en säsong nere i alperna. Är dock lite skeptisk till Chamonix o mer sugen på Valdisere.</p><p></p><p>Vet inte hur långt ni kommit i era planer från ovanstående meddelande men om ifall ni ej kommit särskilt långt kan vi väl ta detta teoretiska meddelande och göra något praktiskt med det o gå vidare till nästa steg o se ifall vi kan snackas vid på någon vänster o se ifall vi kan komma fram till plats, boende, tid, längd eller om det ej är något att gå vidare med...</p><p></p><p>Hör av er här, alternativt på selfver@spray.se. Jag kommer definitivt att sticka ner ibörjan på januari! Låt oss sy ihop något!</p><p></p><p>/Staffan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="selfver, post: 591377, member: 100164"] Tjena Max, Martin och Christian, Jag skall dra ner till till Valdisere i början på januari, men har ännu inget boende ordnat. Är ff mer än en månad kvar men hade varit grymt att sy ihop något en tid innan det är dags att dra ner. Hade varit kul att styra upp ett gäng och fixa något boende o köra en säsong nere i alperna. Är dock lite skeptisk till Chamonix o mer sugen på Valdisere. Vet inte hur långt ni kommit i era planer från ovanstående meddelande men om ifall ni ej kommit särskilt långt kan vi väl ta detta teoretiska meddelande och göra något praktiskt med det o gå vidare till nästa steg o se ifall vi kan snackas vid på någon vänster o se ifall vi kan komma fram till plats, boende, tid, längd eller om det ej är något att gå vidare med... Hör av er här, alternativt på selfver@spray.se. Jag kommer definitivt att sticka ner ibörjan på januari! Låt oss sy ihop något! /Staffan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ensam kille, vill till Chamonix/annan större ort!
Tillbaka
Topp