Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ensam själ söker säsongskompis(ar)!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="brpbrpbrp" data-source="post: 457385" data-attributes="member: 44818"><p>Hejsan, är då en glad och positiv 19 åring som är sugen på att tillbringa säsonga på en fet skidort, jag har absolut inte bestämt mig för var jag vill tillbringa den, så jag är öppen för förslag. Jag tänkte försöka tillbringa hela säsongen där nere, och förmodligen jobba lite då jag bara har 30-35 till godo. Därför skulle jag föredra att sticka i slutet av november/början på december, men är som sagt öppen för det mesta. Det kmr bli en helvild säsong med mkt skidåkning och mkt galna fester. Är du den jag söker får du gärna slänga ett mail här på freeride så kan vi snacka vidare på msn/telefon <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Hör av er pojkar och flickor.'</p><p></p><p>Åker det mesta men puder och park(om det finns) är väll det jag kommer sikta på, är ingen karvare, mycket hajk med feta puder gömmor och bc hopp! Tack för mig, hör av er !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="brpbrpbrp, post: 457385, member: 44818"] Hejsan, är då en glad och positiv 19 åring som är sugen på att tillbringa säsonga på en fet skidort, jag har absolut inte bestämt mig för var jag vill tillbringa den, så jag är öppen för förslag. Jag tänkte försöka tillbringa hela säsongen där nere, och förmodligen jobba lite då jag bara har 30-35 till godo. Därför skulle jag föredra att sticka i slutet av november/början på december, men är som sagt öppen för det mesta. Det kmr bli en helvild säsong med mkt skidåkning och mkt galna fester. Är du den jag söker får du gärna slänga ett mail här på freeride så kan vi snacka vidare på msn/telefon :) Hör av er pojkar och flickor.' Åker det mesta men puder och park(om det finns) är väll det jag kommer sikta på, är ingen karvare, mycket hajk med feta puder gömmor och bc hopp! Tack för mig, hör av er ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ensam själ söker säsongskompis(ar)!
Tillbaka
Topp