Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Epoxi + värme. Bocka egen rocker
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="somebody" data-source="post: 795336" data-attributes="member: 47499"><p>Pnyberg det ser bra ut haha!</p><p></p><p>Kan tänka mig att det är rätt oeffektivt utan värme så det får nog bli den varianten. Slet fram mina ehp nu och funderade lite. Vart lite osäker då jag redan tycker att jag står rätt långt fram(gamla svarta 186orna med bc långt fram och telemark) på dom och att det kan bli lite bladeskänsla med massa eller ja iaf lite mer och djupare rocker så det projektet får nog vänta till snön ligger på backen och jag kan testa vidare lite. </p><p></p><p>Mina gamla k2 seth ska nog få sig en omgång dock. Lite skön rocker som kan komma väl till pass när skidorna står och samlar damm i förrådet. Måste bara ordna upp en värmepistol och ordentliga tvingar först.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="somebody, post: 795336, member: 47499"] Pnyberg det ser bra ut haha! Kan tänka mig att det är rätt oeffektivt utan värme så det får nog bli den varianten. Slet fram mina ehp nu och funderade lite. Vart lite osäker då jag redan tycker att jag står rätt långt fram(gamla svarta 186orna med bc långt fram och telemark) på dom och att det kan bli lite bladeskänsla med massa eller ja iaf lite mer och djupare rocker så det projektet får nog vänta till snön ligger på backen och jag kan testa vidare lite. Mina gamla k2 seth ska nog få sig en omgång dock. Lite skön rocker som kan komma väl till pass när skidorna står och samlar damm i förrådet. Måste bara ordna upp en värmepistol och ordentliga tvingar först. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Epoxi + värme. Bocka egen rocker
Tillbaka
Topp