Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Er utvecklingskurva
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bolin87" data-source="post: 1036779" data-attributes="member: 144754"><p>Började åka när jag var ca 8 år. Nu är jag 26. </p><p></p><p>När jag var 13-14 så lärde jag mig 360s. </p><p></p><p>när jag var 15 så lärde jag mig backflip och 360 och 540 i stora hopp. </p><p></p><p></p><p>Sen slutade jag åka tills jag var 19. </p><p></p><p>Åkte Åkte ett år då ganska mkt, satt 900 som bäst och 720 i stora hoppen. </p><p></p><p></p><p>Nu är jag som sagt 26 och fick suget att åka igen, så jag packade väskan och drog till åre över vintern. </p><p></p><p>Har väl inte gjort någon större progress här, sätter mina 540s i Svarta parken och röda. är väl det bästa jag gjort här, men det är fortfarande roligt att åka!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bolin87, post: 1036779, member: 144754"] Började åka när jag var ca 8 år. Nu är jag 26. När jag var 13-14 så lärde jag mig 360s. när jag var 15 så lärde jag mig backflip och 360 och 540 i stora hopp. Sen slutade jag åka tills jag var 19. Åkte Åkte ett år då ganska mkt, satt 900 som bäst och 720 i stora hoppen. Nu är jag som sagt 26 och fick suget att åka igen, så jag packade väskan och drog till åre över vintern. Har väl inte gjort någon större progress här, sätter mina 540s i Svarta parken och röda. är väl det bästa jag gjort här, men det är fortfarande roligt att åka! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Er utvecklingskurva
Tillbaka
Topp