Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Eran Skidsetup
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 596972" data-attributes="member: 54815"><p>Skidor: Atomic (6 par, orka skriva alla xD) 165-211cm även ett par Dynastar Legend Pro med Randonee</p><p>Bindningar: Atomic Race Pro och Tyrolia</p><p>Pjux: Atomic CS 130, Atomic RS 100 (friåkning)</p><p>Hjälm: Carrera</p><p>Googles: Carrra</p><p>Jacka: Några olika Craftjackor plus en Everest Dun-Parka och en 2117</p><p>Byxor: Craft</p><p>Stavar: Kompardell, lite olika </p><p>Underställ: Craft Pro Warm och Pro Zero</p><p>Handskar: 2 par Goldwin och 1 par Hestra</p><p>Ryggskydd: Kompardell FIS Atomic</p><p>Annat som jag brukar ha med mig: Liftkort (Säsong Hemavan/Tärnaby plus lita andra som kan vara bra att ha), Penningar, Fickorna fulla med bortglömda skidband, Spaden, Ryggsäck Atomic Race XXL, Skor Fallen Money (i Ryggsäcken)</p><p></p><p>tror jag fick med allt :P</p><p></p><p>peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 596972, member: 54815"] Skidor: Atomic (6 par, orka skriva alla xD) 165-211cm även ett par Dynastar Legend Pro med Randonee Bindningar: Atomic Race Pro och Tyrolia Pjux: Atomic CS 130, Atomic RS 100 (friåkning) Hjälm: Carrera Googles: Carrra Jacka: Några olika Craftjackor plus en Everest Dun-Parka och en 2117 Byxor: Craft Stavar: Kompardell, lite olika Underställ: Craft Pro Warm och Pro Zero Handskar: 2 par Goldwin och 1 par Hestra Ryggskydd: Kompardell FIS Atomic Annat som jag brukar ha med mig: Liftkort (Säsong Hemavan/Tärnaby plus lita andra som kan vara bra att ha), Penningar, Fickorna fulla med bortglömda skidband, Spaden, Ryggsäck Atomic Race XXL, Skor Fallen Money (i Ryggsäcken) tror jag fick med allt :P peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Eran Skidsetup
Tillbaka
Topp