Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Erfarenhet av 4FRNT
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nike_k3" data-source="post: 411977" data-attributes="member: 51024"><p>Tjena,</p><p></p><p>Jag köpte PE 179 förra året för att ha som allmountainskida. Åker i alperna varje år men bara ett par veckor i taget så jag ville inte lägg en massa pengar på ett par fetingar också. Är otroligt nöjd med skidorna och blev mycket förvånad över att det var så bra isgrepp. Skidan gör aldrig något oväntat och det känns som man har fullständig kontroll, går även som tåget baklänges. Jag kan varmt rekommendera PE, ska tilläggas att jag är 179 cm och väger ca 80 kg. Funkar alldeles utmärkt i pudret också.</p><p></p><p>Valde att komplettera med ett par lätta billiga parkskidor i år eftersom jag tycker PE lite tunga samt att jag valt att montera bindningarna ganska långt bak.</p><p></p><p>Har ingen erfarenhet av 4FRNT.</p><p></p><p>/Nogge</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nike_k3, post: 411977, member: 51024"] Tjena, Jag köpte PE 179 förra året för att ha som allmountainskida. Åker i alperna varje år men bara ett par veckor i taget så jag ville inte lägg en massa pengar på ett par fetingar också. Är otroligt nöjd med skidorna och blev mycket förvånad över att det var så bra isgrepp. Skidan gör aldrig något oväntat och det känns som man har fullständig kontroll, går även som tåget baklänges. Jag kan varmt rekommendera PE, ska tilläggas att jag är 179 cm och väger ca 80 kg. Funkar alldeles utmärkt i pudret också. Valde att komplettera med ett par lätta billiga parkskidor i år eftersom jag tycker PE lite tunga samt att jag valt att montera bindningarna ganska långt bak. Har ingen erfarenhet av 4FRNT. /Nogge [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Erfarenhet av 4FRNT
Tillbaka
Topp