Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Erfarenhet av AK Rocket?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonas" data-source="post: 22711" data-attributes="member: 62"><p>Jag köpte mina Ak (190cm) i Kanada förrförra året och det är ett köp jag inte ångrar. </p><p>Jag tycker inte du ska köpa PR för jag anser inte man kan blanda en twintip och en Feting puder skida i ett men det kanske är en smaksak. Själv har jag som sagt ett par Ak och sen kör jag på ett par 1080 om jag vill jibba och det funkar alldeles utmärkt för mig. Jag är 174 cm lång och väger 78kg och är en ganska aggresiv åkare. </p><p>Jag rekomenderar verkligen att du köper dom, du har ju fått ett mycket bra pris på dom dessutom..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonas, post: 22711, member: 62"] Jag köpte mina Ak (190cm) i Kanada förrförra året och det är ett köp jag inte ångrar. Jag tycker inte du ska köpa PR för jag anser inte man kan blanda en twintip och en Feting puder skida i ett men det kanske är en smaksak. Själv har jag som sagt ett par Ak och sen kör jag på ett par 1080 om jag vill jibba och det funkar alldeles utmärkt för mig. Jag är 174 cm lång och väger 78kg och är en ganska aggresiv åkare. Jag rekomenderar verkligen att du köper dom, du har ju fått ett mycket bra pris på dom dessutom.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Erfarenhet av AK Rocket?
Tillbaka
Topp