Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfarenhet av Aktivtetsfixarna i Andermatt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AKvS" data-source="post: 202411" data-attributes="member: 14045"><p>Hej! </p><p>Var i Andermatt med Active Ski över nyår förra året. </p><p></p><p>Bergsguiden vi hade var toppen! Han lyssnade på vad gruppen ville men styrde ändå lagom mycket. Verkade vara kompetent och var duktig på att läsa gruppens begränsningar.</p><p></p><p>Active Ski:s guide på plats var dock inte lika bra, inte direkt dålig men ej heller toppe, men det är en annan historia.</p><p></p><p>Ha det så kul i Andermatt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AKvS, post: 202411, member: 14045"] Hej! Var i Andermatt med Active Ski över nyår förra året. Bergsguiden vi hade var toppen! Han lyssnade på vad gruppen ville men styrde ändå lagom mycket. Verkade vara kompetent och var duktig på att läsa gruppens begränsningar. Active Ski:s guide på plats var dock inte lika bra, inte direkt dålig men ej heller toppe, men det är en annan historia. Ha det så kul i Andermatt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfarenhet av Aktivtetsfixarna i Andermatt?
Tillbaka
Topp