Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Erfarenhet av Bataleon Locust / förslag på annat?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iller" data-source="post: 414744" data-attributes="member: 29149"><p>Stulen bräda.</p><p>Behöver ny snarast.</p><p></p><p>Åker 90% offpist och har annan mindre bräda men uppskattar trots det möjlighet till one-quiver (dvs hyfsad funktion i pist och hopp men ej rail). Tidigare uppskattat Burton Frontier 170 och nystulna Ride Timeless 168. Väger endast 70 och kan tänka mig gå ned i längd till ca 165cm minimum. Åker oftast stort och brant men droppar inte längre något över 5m (har blivit gammal), hoppar gärna ffa i backcountryn. Åker i alper och Canada men tvingas ibland att retirera till svenska kullar.</p><p></p><p>Framförallt intresserad av omdömen om Bataleon Locust men andra förslag välkomna.</p><p>Gärna förslag med möjlighet att köpa via nätet då jag är insnöad i Schweiz.</p><p></p><p>Tack/m</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iller, post: 414744, member: 29149"] Stulen bräda. Behöver ny snarast. Åker 90% offpist och har annan mindre bräda men uppskattar trots det möjlighet till one-quiver (dvs hyfsad funktion i pist och hopp men ej rail). Tidigare uppskattat Burton Frontier 170 och nystulna Ride Timeless 168. Väger endast 70 och kan tänka mig gå ned i längd till ca 165cm minimum. Åker oftast stort och brant men droppar inte längre något över 5m (har blivit gammal), hoppar gärna ffa i backcountryn. Åker i alper och Canada men tvingas ibland att retirera till svenska kullar. Framförallt intresserad av omdömen om Bataleon Locust men andra förslag välkomna. Gärna förslag med möjlighet att köpa via nätet då jag är insnöad i Schweiz. Tack/m [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Erfarenhet av Bataleon Locust / förslag på annat?
Tillbaka
Topp