Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Erfarenhet av Bootfit - blir det bra till slut? jobbiga fötter :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonasqvitslund" data-source="post: 1316215" data-attributes="member: 135421"><p>Angående det här med vristen, jag har åkt i ett par olika årsmodeller av Tecnica Cochise nu sedan 2010(cirka) och den här senaste modellen har en liten orange "punkt" i innerskon uppepå vristen som inte funnits tidigare. När jag köpte så tänkte jag vad fan är det här, men min bootfitter sa att den kommer tryckas ihop och det har den gjort, men den var inte skön till en början. Kika om det är samma som du känner av. Har försökt hitta bild på just den delen men lyckas inte, den sitter under det band som håller ihop sidorna av innerskon. </p><p></p><p>Ifall du har extra problem med vristen kanske den går att trycka ut lite. Eller så har du något annat som strular!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonasqvitslund, post: 1316215, member: 135421"] Angående det här med vristen, jag har åkt i ett par olika årsmodeller av Tecnica Cochise nu sedan 2010(cirka) och den här senaste modellen har en liten orange "punkt" i innerskon uppepå vristen som inte funnits tidigare. När jag köpte så tänkte jag vad fan är det här, men min bootfitter sa att den kommer tryckas ihop och det har den gjort, men den var inte skön till en början. Kika om det är samma som du känner av. Har försökt hitta bild på just den delen men lyckas inte, den sitter under det band som håller ihop sidorna av innerskon. Ifall du har extra problem med vristen kanske den går att trycka ut lite. Eller så har du något annat som strular! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Erfarenhet av Bootfit - blir det bra till slut? jobbiga fötter :)
Tillbaka
Topp