Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Erfarenhet av Bootfit - blir det bra till slut? jobbiga fötter :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1327557" data-attributes="member: 83225"><p>Jag har testat att trycka lite själv med tummen men upplever att det känns jäkligt oklart vad som händer. Och problemet är ju som sagt att det oavsett blir en hård kant. Sen är ju den värsta platsen över fotryggen. Och där är det ju sömmarna som är boven. Sen är det kanske lite så att jag förväntar mig att jag inte ska behöva lägga så mycket tid själv när man lägger de pengarna på en innersko. Säljaren ska absolut ha cred för att de verkligen försöker få till det men det blir ju också ett problem när man säljer en produkt som kunden inte kan testa innan köp. Eller ja, prova den får man ju men det säger ju inget förrän den värmts ordentligt. Så det enda man har att gå på är ju vad de själva utlovar </p><p></p><p>Kanske är också förväntansbilden orealistisk men utifrån vad de själva säger förväntade jag mig ju åtminstone komforten hos Intuition men med lite bättre grepp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1327557, member: 83225"] Jag har testat att trycka lite själv med tummen men upplever att det känns jäkligt oklart vad som händer. Och problemet är ju som sagt att det oavsett blir en hård kant. Sen är ju den värsta platsen över fotryggen. Och där är det ju sömmarna som är boven. Sen är det kanske lite så att jag förväntar mig att jag inte ska behöva lägga så mycket tid själv när man lägger de pengarna på en innersko. Säljaren ska absolut ha cred för att de verkligen försöker få till det men det blir ju också ett problem när man säljer en produkt som kunden inte kan testa innan köp. Eller ja, prova den får man ju men det säger ju inget förrän den värmts ordentligt. Så det enda man har att gå på är ju vad de själva utlovar Kanske är också förväntansbilden orealistisk men utifrån vad de själva säger förväntade jag mig ju åtminstone komforten hos Intuition men med lite bättre grepp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Erfarenhet av Bootfit - blir det bra till slut? jobbiga fötter :)
Tillbaka
Topp