Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Erfarenhet av Bootfit - blir det bra till slut? jobbiga fötter :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kappakomplett" data-source="post: 1327648" data-attributes="member: 118552"><p>Ja, det är verkligen individuellt, alla har ju olika fötter. Mina fötter beskrevs som "grisklövar" nere på AG, inte så smickrande kanske men säkert på pricken.</p><p></p><p> Mina första plastpjäxor var ett par Dynafit Humanic på 70-talet, hade verkligen ont men trodde det skulle vara så.... </p><p>Sen gjorde jag ett par sprutade inneskor i början av 80-talet och det var som att komma till himmelriket, åkningen blev också klart bättre. Sen dess har jag alltid kört med foamade skor. Senast ett par Technica Cochise som är bäst hittills! </p><p>Men man får vara noga med inställningen på spännena, någon millimeter för kort så kommer värken senare på dagen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kappakomplett, post: 1327648, member: 118552"] Ja, det är verkligen individuellt, alla har ju olika fötter. Mina fötter beskrevs som "grisklövar" nere på AG, inte så smickrande kanske men säkert på pricken. Mina första plastpjäxor var ett par Dynafit Humanic på 70-talet, hade verkligen ont men trodde det skulle vara så.... Sen gjorde jag ett par sprutade inneskor i början av 80-talet och det var som att komma till himmelriket, åkningen blev också klart bättre. Sen dess har jag alltid kört med foamade skor. Senast ett par Technica Cochise som är bäst hittills! Men man får vara noga med inställningen på spännena, någon millimeter för kort så kommer värken senare på dagen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Erfarenhet av Bootfit - blir det bra till slut? jobbiga fötter :)
Tillbaka
Topp