Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Erfarenhet av Dynastar NX 12 Fluid Medium?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Antonski" data-source="post: 626219" data-attributes="member: 103688"><p>Hej, har hittat mina nya skidor på Skipallette.de, ett par Dynastar Sultan 85. De säljs för 499 euro inklusive Dynastar NX 12 Fluid Medium. Nu undrar jag om det är någon som kör på denna bindning eller har koll på den? Är den ok till en sådan skida? Jag hittar väldigt lite info om dynastars bindningar överlag men behöver veta så jag inte köper grisen i säcken...</p><p></p><p>tacksam för svar</p><p>Anton</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Antonski, post: 626219, member: 103688"] Hej, har hittat mina nya skidor på Skipallette.de, ett par Dynastar Sultan 85. De säljs för 499 euro inklusive Dynastar NX 12 Fluid Medium. Nu undrar jag om det är någon som kör på denna bindning eller har koll på den? Är den ok till en sådan skida? Jag hittar väldigt lite info om dynastars bindningar överlag men behöver veta så jag inte köper grisen i säcken... tacksam för svar Anton [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Erfarenhet av Dynastar NX 12 Fluid Medium?
Tillbaka
Topp