Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Erfarenhet av Narvik?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Freddis" data-source="post: 501360" data-attributes="member: 90426"><p>Tänkte mig att åka till Narvik typ nu eller snarast. Undrar om det är någon som har erfarenhet av åkning eller säsongande där?</p><p></p><p>Har de boende på skidanlägget?</p><p>Finns det en rimlig chans att få jobb på skidanläggningen utan erfarenhet?</p><p>Vad har de för löner?</p><p>Vart kan man bo i annat fall?</p><p>Vart kan man jobba i annat?</p><p>Är det värt att lägga tre månader där?</p><p>Finns det snö i pisten även när det är lite snålt i offpisten (snökanoner)?</p><p></p><p>Jag undrar alltså ganska övergripande och är glad för all info. Och om någon har koll på klättring och dykning i området så är jag tacksam.</p><p></p><p>/ Fred</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Freddis, post: 501360, member: 90426"] Tänkte mig att åka till Narvik typ nu eller snarast. Undrar om det är någon som har erfarenhet av åkning eller säsongande där? Har de boende på skidanlägget? Finns det en rimlig chans att få jobb på skidanläggningen utan erfarenhet? Vad har de för löner? Vart kan man bo i annat fall? Vart kan man jobba i annat? Är det värt att lägga tre månader där? Finns det snö i pisten även när det är lite snålt i offpisten (snökanoner)? Jag undrar alltså ganska övergripande och är glad för all info. Och om någon har koll på klättring och dykning i området så är jag tacksam. / Fred [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Erfarenhet av Narvik?
Tillbaka
Topp