Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Erfarenhet av telislagg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="daniel_nyman" data-source="post: 128344" data-attributes="member: 54340"><p>Hej!</p><p></p><p>Funderar på att förnya utrustningen och har tittat på lite skidor. Är det någon i forumet som har testat följande lagg som telisar och kan ge mig för/nackdelar eller föreslå någon annan skida?</p><p></p><p>Scott Santiago Mission</p><p>Salomon 1080 Gun</p><p>Dynastar Legend 8800</p><p></p><p>Jag har ett par gamla, långa lagg. Prövade brorsans Völkl förra året som jag upplevde som alltför tunga att slita runt mellan pucklarna. </p><p></p><p>Vad jag letar efter är ett par lätta skidor att ha i off-pisten och som dessutom ger mig möjligheten att ta mig ner i pisten. Jag har kört telisar i 10-12 år och tar mig ner överallt, samt när andan faller på klättrar upp för att hitta bättre backar;=)</p><p></p><p>Tack för all hjälp</p><p></p><p>Daniel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="daniel_nyman, post: 128344, member: 54340"] Hej! Funderar på att förnya utrustningen och har tittat på lite skidor. Är det någon i forumet som har testat följande lagg som telisar och kan ge mig för/nackdelar eller föreslå någon annan skida? Scott Santiago Mission Salomon 1080 Gun Dynastar Legend 8800 Jag har ett par gamla, långa lagg. Prövade brorsans Völkl förra året som jag upplevde som alltför tunga att slita runt mellan pucklarna. Vad jag letar efter är ett par lätta skidor att ha i off-pisten och som dessutom ger mig möjligheten att ta mig ner i pisten. Jag har kört telisar i 10-12 år och tar mig ner överallt, samt när andan faller på klättrar upp för att hitta bättre backar;=) Tack för all hjälp Daniel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Erfarenhet av telislagg?
Tillbaka
Topp