Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfarenhet från Mayrhofen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lintan1" data-source="post: 793828" data-attributes="member: 66890"><p>Tycker Mayrhofen är ett riktigt bra ställe. i alla fall om man vet vart man ska åka. systemen är inte sammanlänkade så att man kan åka skidor mellan dem. men förbindelsen med bussar och tåg fungerar ganska bra och ingår på liftkortet. </p><p></p><p>håller med maartin att Penken-systemet kan man skita i om man inte ska åka park eller bara ska ta några bakis-åk. lika så är det med systemet Ahorn också.</p><p></p><p>leta dig till Hintertux, Zillertal Arena eller Hochfügen. Dom ställena har mer och bättre åkning och för det mesta mindre folk. eller du kanske till och med vågar prova systemet man kommer åt ifrån Ramsau, systemet Ramsberg. Ett mindre ställe där du är i princip själv hela dagen. kan garantera att du har pudret för dig själv när det har snöat. man tar en enstolslift upp. långsam som fan och tar 17 min om jag mins rätt... </p><p></p><p>mycket holländare och en del engelsmän. och så klart tyskar, mest helgturister. shoppingen är nog ganska bra med tanke på byns storlek =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lintan1, post: 793828, member: 66890"] Tycker Mayrhofen är ett riktigt bra ställe. i alla fall om man vet vart man ska åka. systemen är inte sammanlänkade så att man kan åka skidor mellan dem. men förbindelsen med bussar och tåg fungerar ganska bra och ingår på liftkortet. håller med maartin att Penken-systemet kan man skita i om man inte ska åka park eller bara ska ta några bakis-åk. lika så är det med systemet Ahorn också. leta dig till Hintertux, Zillertal Arena eller Hochfügen. Dom ställena har mer och bättre åkning och för det mesta mindre folk. eller du kanske till och med vågar prova systemet man kommer åt ifrån Ramsau, systemet Ramsberg. Ett mindre ställe där du är i princip själv hela dagen. kan garantera att du har pudret för dig själv när det har snöat. man tar en enstolslift upp. långsam som fan och tar 17 min om jag mins rätt... mycket holländare och en del engelsmän. och så klart tyskar, mest helgturister. shoppingen är nog ganska bra med tanke på byns storlek =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfarenhet från Mayrhofen?
Tillbaka
Topp