Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Erfarenhet (på snö!) av Dynafit Mercury?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JanN" data-source="post: 991778" data-attributes="member: 32256"><p>Som rubrikern säger, är det någon på detta forum som har hunnit testa sina Mercurys ordentligt?</p><p></p><p>Mycket hype och teoretiskt svammel under hösten, men det är svårt att hitta feedback av de som verkligen använt dem. </p><p></p><p>Blev lite rädd pga kommentarer i en butik i Cham. Sägs vara rätt rando specifika dvs inte tillräckligt bra utför. Hade nästan hoppats använda dem som allround pjäxa för friåkning....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JanN, post: 991778, member: 32256"] Som rubrikern säger, är det någon på detta forum som har hunnit testa sina Mercurys ordentligt? Mycket hype och teoretiskt svammel under hösten, men det är svårt att hitta feedback av de som verkligen använt dem. Blev lite rädd pga kommentarer i en butik i Cham. Sägs vara rätt rando specifika dvs inte tillräckligt bra utför. Hade nästan hoppats använda dem som allround pjäxa för friåkning.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Erfarenhet (på snö!) av Dynafit Mercury?
Tillbaka
Topp