Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfarenheter av att flyga med skidbagage Lufthansa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vannish" data-source="post: 1067641" data-attributes="member: 88967"><p>Jag har bokat med lufthansa och kommer flyga ANA hem. Det handlar ju om vem som flyger första sträckan. </p><p>Dit va fortfarande inga som helst problem att få med skidbagaget, flyger GOT->FRA->TYO->SAP. Hem blir det TYO->MUN->GOT och då får jag bara ett skidbagage med dimension 203cm. Jag hoppas att jag klarar mig utan att betala trots mina 186cm skidor... Återstår att se! Annars blir det 15 000yen extra har jag för mig.</p><p></p><p>Men jag bokade genom lufthansa och det va väldigt tydligt att ANA flyger hem. Hur kommer det sig att ni är så många som inte har en aning? Hur kan det inte framgå...?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vannish, post: 1067641, member: 88967"] Jag har bokat med lufthansa och kommer flyga ANA hem. Det handlar ju om vem som flyger första sträckan. Dit va fortfarande inga som helst problem att få med skidbagaget, flyger GOT->FRA->TYO->SAP. Hem blir det TYO->MUN->GOT och då får jag bara ett skidbagage med dimension 203cm. Jag hoppas att jag klarar mig utan att betala trots mina 186cm skidor... Återstår att se! Annars blir det 15 000yen extra har jag för mig. Men jag bokade genom lufthansa och det va väldigt tydligt att ANA flyger hem. Hur kommer det sig att ni är så många som inte har en aning? Hur kan det inte framgå...? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfarenheter av att flyga med skidbagage Lufthansa
Tillbaka
Topp