Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfarenheter av att flyga med skidbagage Lufthansa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DavidPetersson" data-source="post: 1069262" data-attributes="member: 156187"><p>Sitter nu på München Airport, på väg mot Turin. Absolut inga problem med skidbagen. Meddelade dock innan att jag skulle ha med den och som jag förstått så kan du ha handbaggage 8kg, check-in baggage på 23kg samt skibag+pjäxbag på 23kg utan kostnad så länge du inte har en "economy light fare". </p><p>Flyger med AirDolomiti på vägen hem (dotterbolag till Lufthansa) och verkar inte vara några som helst problem där heller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DavidPetersson, post: 1069262, member: 156187"] Sitter nu på München Airport, på väg mot Turin. Absolut inga problem med skidbagen. Meddelade dock innan att jag skulle ha med den och som jag förstått så kan du ha handbaggage 8kg, check-in baggage på 23kg samt skibag+pjäxbag på 23kg utan kostnad så länge du inte har en "economy light fare". Flyger med AirDolomiti på vägen hem (dotterbolag till Lufthansa) och verkar inte vara några som helst problem där heller. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfarenheter av att flyga med skidbagage Lufthansa
Tillbaka
Topp