Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfarenheter av att flyga med skidbagage SAS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Primary" data-source="post: 1035728" data-attributes="member: 133688"><p>Väcker upp tråden lite igen!</p><p></p><p>Ska flyga ner till Turino med SAS om någon vecka, jag kommer inte ha med mig skidor fast jag ska ha med mig pjäxor. </p><p>Frågade lite på SAS chatten och enligt honom så fanns det inte klara regler på om man får ta med sig pjäxor på flygplanet som handbagage utan det var helt upp till personalen man möttes av när man flyger. Och frågade också om dom skulle neka mig att ta med pjäxorna om det bara var för mig att dra på mig dom och lägga skorna i handbagaget istället, enligt honom så var jag tvungen att checka in dem om de nekade mig (?), borde ju gå att bara ta på sig dom...</p><p></p><p>Men vad hade ni gjort? Ska försöka få plats med dem i vanliga klädväskan, men kan bli ganska tight, eller ska man chansa att ha dom över axeln tillsammans med ryggsäck som handbagage eller bara checka in en pjäxbag?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Primary, post: 1035728, member: 133688"] Väcker upp tråden lite igen! Ska flyga ner till Turino med SAS om någon vecka, jag kommer inte ha med mig skidor fast jag ska ha med mig pjäxor. Frågade lite på SAS chatten och enligt honom så fanns det inte klara regler på om man får ta med sig pjäxor på flygplanet som handbagage utan det var helt upp till personalen man möttes av när man flyger. Och frågade också om dom skulle neka mig att ta med pjäxorna om det bara var för mig att dra på mig dom och lägga skorna i handbagaget istället, enligt honom så var jag tvungen att checka in dem om de nekade mig (?), borde ju gå att bara ta på sig dom... Men vad hade ni gjort? Ska försöka få plats med dem i vanliga klädväskan, men kan bli ganska tight, eller ska man chansa att ha dom över axeln tillsammans med ryggsäck som handbagage eller bara checka in en pjäxbag? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfarenheter av att flyga med skidbagage SAS
Tillbaka
Topp