Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfarenheter av att flyga med skidbagage SAS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mmarcus" data-source="post: 1054771" data-attributes="member: 82708"><p>Har precis bokat ett flyg med sas till Genéve, men väljer att avboka nu under dagen. Har pratat med 4 olika personer, och fått 4 olika svar ang. skidbagage. Ett par har räknat det som multibagage, medans dem andra har sagt att det är okej. Dock vill dem inte maila det så jag kunde få ett skriftligt "okej" från kundtjänsten. Katastrofal service och information på deras hemsida. För att slippa strul (även fast den senaste personen sa att jag kunde köra allt skidrelaterat i skidbagen, även då skidkläder) så väljer jag att flyga med annat bolag.</p><p></p><p>Eftersom jag själv gärna bilar dit jag ska i världen och inte flyger så har jag 0 erfarenheter av detta..</p><p></p><p>Då är största frågan, vilka flyger man lättast (och gärna billigast) med? Erfarenheter från olika bolag uppskattas.</p><p></p><p>Jag kommer flyga med en 90L skidtrunk + hjulbag + abs.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mmarcus, post: 1054771, member: 82708"] Har precis bokat ett flyg med sas till Genéve, men väljer att avboka nu under dagen. Har pratat med 4 olika personer, och fått 4 olika svar ang. skidbagage. Ett par har räknat det som multibagage, medans dem andra har sagt att det är okej. Dock vill dem inte maila det så jag kunde få ett skriftligt "okej" från kundtjänsten. Katastrofal service och information på deras hemsida. För att slippa strul (även fast den senaste personen sa att jag kunde köra allt skidrelaterat i skidbagen, även då skidkläder) så väljer jag att flyga med annat bolag. Eftersom jag själv gärna bilar dit jag ska i världen och inte flyger så har jag 0 erfarenheter av detta.. Då är största frågan, vilka flyger man lättast (och gärna billigast) med? Erfarenheter från olika bolag uppskattas. Jag kommer flyga med en 90L skidtrunk + hjulbag + abs. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfarenheter av att flyga med skidbagage SAS
Tillbaka
Topp