Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfarenheter av att flyga med skidbagage SAS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 1057148" data-attributes="member: 54815"><p>Har för femte gången i rad checkat in med SAS ARN-GVA, utan minsta lilla antydan till problem med skidorna. Jag har svårt att se hur det kan bli något tjafs med så oerhört enkla regler. Packa grejorna i ett skidfodral/väska och det håll det under 23 kg, checka in, välj antal bagage, sätt på taggarna och lämna in. Sjukt enkelt. Det här med multifodral hit och dit har så vitt jag vet aldrig spelat någon roll, och gör det definitivt inte nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 1057148, member: 54815"] Har för femte gången i rad checkat in med SAS ARN-GVA, utan minsta lilla antydan till problem med skidorna. Jag har svårt att se hur det kan bli något tjafs med så oerhört enkla regler. Packa grejorna i ett skidfodral/väska och det håll det under 23 kg, checka in, välj antal bagage, sätt på taggarna och lämna in. Sjukt enkelt. Det här med multifodral hit och dit har så vitt jag vet aldrig spelat någon roll, och gör det definitivt inte nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfarenheter av att flyga med skidbagage SAS
Tillbaka
Topp