Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfarenheter av att flyga med skidbagage SAS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 1058119" data-attributes="member: 29415"><p>Jag förstår verkligen inte ditt problem. Varför tar du inte ett enkelt skidfodral och en rejäl resväska. Maxstorleken på incheckade resväskor är ju över 100 liter. För en vecka eller två brukar jag ha gott om luft i min väska när jag packar i en sådan väska. Och har du insatsgängor på skidorna får du lätt med två par i en vanligt enkelt fodral i alla fall.</p><p></p><p>Lyssna på SAS argument och fundera på bagagepersonalens arbetsmiljö. Det är stor skillnad på att lyfta ett relativt kompakt rätblock på 23 kg och något som har två meters moment och väger lika mycket. Är du/ni som skriver i den här tråden förälskade i era otympliga fodral? Varför det?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 1058119, member: 29415"] Jag förstår verkligen inte ditt problem. Varför tar du inte ett enkelt skidfodral och en rejäl resväska. Maxstorleken på incheckade resväskor är ju över 100 liter. För en vecka eller två brukar jag ha gott om luft i min väska när jag packar i en sådan väska. Och har du insatsgängor på skidorna får du lätt med två par i en vanligt enkelt fodral i alla fall. Lyssna på SAS argument och fundera på bagagepersonalens arbetsmiljö. Det är stor skillnad på att lyfta ett relativt kompakt rätblock på 23 kg och något som har två meters moment och väger lika mycket. Är du/ni som skriver i den här tråden förälskade i era otympliga fodral? Varför det? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfarenheter av att flyga med skidbagage SAS
Tillbaka
Topp