Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfarenheter av att flyga med skidbagage SAS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Toobien" data-source="post: 1080795" data-attributes="member: 126606"><p>Är det inte så att kundtjänsten säger att det är ok med multifodral men att du inte får ha mer än ett par skidor och ett par stavar - "Tänk dock på att du inte får ta med något annat i skidbagen än det jag skrev innan, i så fall måste du ta det i ett separat incheckat bagage eller i ditt handbagage om möjligt"? Det låter ju idiotiskt om det skulle vara fallet, men så läser jag vad de skriver. Eller innebär det att du får ha ett multifodral innehållande det som inkluderas i skidutrustning, dvs. skidor, stavar, pjäxor och hjälm?</p><p></p><p>Oavsett brukar det bara vara att gå dit och lämna in det utan att benämna det som något annat än skidutrustning, aldrig varit med om att frågor ställs.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Toobien, post: 1080795, member: 126606"] Är det inte så att kundtjänsten säger att det är ok med multifodral men att du inte får ha mer än ett par skidor och ett par stavar - "Tänk dock på att du inte får ta med något annat i skidbagen än det jag skrev innan, i så fall måste du ta det i ett separat incheckat bagage eller i ditt handbagage om möjligt"? Det låter ju idiotiskt om det skulle vara fallet, men så läser jag vad de skriver. Eller innebär det att du får ha ett multifodral innehållande det som inkluderas i skidutrustning, dvs. skidor, stavar, pjäxor och hjälm? Oavsett brukar det bara vara att gå dit och lämna in det utan att benämna det som något annat än skidutrustning, aldrig varit med om att frågor ställs. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfarenheter av att flyga med skidbagage SAS
Tillbaka
Topp