Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfarenheter av att flyga med skidbagage SAS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Always-Sunny" data-source="post: 1083083" data-attributes="member: 144067"><p>Ja bra fråga, kommer inte riktigt ihåg. De kan ju även ha ändrat på hemsida sedan jag kollade. Kollade även igenom gamla svar från Norwegian, men det var ju ett icke-svar:</p><p>"Jag kan inte svara ja på frågan om du får ha vad du vill så länge det är inom måtten. Det finns olika regler för olika föremål. Men nej, bagage får inte överstiga måtten 250x79x112 cm 300cm i omkrets och vid mer än 20 kg tillkommer övervikt och maxvikt för ett bagage är 32kg.</p><p> </p><p>Mvh/Kind Regards</p><p>Elin</p><p>Contact Centre"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Always-Sunny, post: 1083083, member: 144067"] Ja bra fråga, kommer inte riktigt ihåg. De kan ju även ha ändrat på hemsida sedan jag kollade. Kollade även igenom gamla svar från Norwegian, men det var ju ett icke-svar: "Jag kan inte svara ja på frågan om du får ha vad du vill så länge det är inom måtten. Det finns olika regler för olika föremål. Men nej, bagage får inte överstiga måtten 250x79x112 cm 300cm i omkrets och vid mer än 20 kg tillkommer övervikt och maxvikt för ett bagage är 32kg. Mvh/Kind Regards Elin Contact Centre" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfarenheter av att flyga med skidbagage SAS
Tillbaka
Topp