Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Erfarenheter av bjönnstua i trysil?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 514721" data-attributes="member: 53337"><p>JAG HAR BOTT DÄR!!!! sjuk stuga, jävligt stor! vi har vart där 10 år i rad minst, 10 familjer i samma stuga! det är 8 rum på nedre plan. alla dom ser lika dana ut, köket ligger nere i botten också, och stor matsal i mitten av huset.</p><p></p><p>Sen finns de en trappa upp, på ovanvåningen är det som ett stort vardagsrum med sooffor och bänkar, en teve å öppen spis. Det finns 2 sovrum på ovanvåningen också,.</p><p></p><p>alla sovrum har massor me sängar/sovloft å grejer, bastu finns i alla rum utom dom på övervåningen.</p><p></p><p>nära att ta sig till backen, om man tar på skidorna utanför huset och skrååar ovanför stugbyn som ligger precis till höger nedanför efter vägen om du står med ryggen mot ytterdörren så ska du komma till backen utan problem.</p><p></p><p>lätt att åka hem också, bara du åker rätt! lätt att missa huset och åka fel.. eftersom att de ligger många hus! men man lär sig av sina misstag! jag hittar äntligen tillbaka nu efter 10 år i rad! hahahhaa</p><p></p><p>hoppas ni får en kalas vecka! underbar stuga med mycket minnen! matlagningen görs nog bäst gemensamt!.</p><p></p><p></p><p>lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 514721, member: 53337"] JAG HAR BOTT DÄR!!!! sjuk stuga, jävligt stor! vi har vart där 10 år i rad minst, 10 familjer i samma stuga! det är 8 rum på nedre plan. alla dom ser lika dana ut, köket ligger nere i botten också, och stor matsal i mitten av huset. Sen finns de en trappa upp, på ovanvåningen är det som ett stort vardagsrum med sooffor och bänkar, en teve å öppen spis. Det finns 2 sovrum på ovanvåningen också,. alla sovrum har massor me sängar/sovloft å grejer, bastu finns i alla rum utom dom på övervåningen. nära att ta sig till backen, om man tar på skidorna utanför huset och skrååar ovanför stugbyn som ligger precis till höger nedanför efter vägen om du står med ryggen mot ytterdörren så ska du komma till backen utan problem. lätt att åka hem också, bara du åker rätt! lätt att missa huset och åka fel.. eftersom att de ligger många hus! men man lär sig av sina misstag! jag hittar äntligen tillbaka nu efter 10 år i rad! hahahhaa hoppas ni får en kalas vecka! underbar stuga med mycket minnen! matlagningen görs nog bäst gemensamt!. lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Erfarenheter av bjönnstua i trysil?
Tillbaka
Topp