Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Erfarenheter av Black Crows Camox Freebird sökes.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="waxoff" data-source="post: 978808" data-attributes="member: 99032"><p>Jag har ett par FT12:or som ska få ett nytt hem på en midfat topptursskida för uteslutande svenska fjäll. Jag har för närvarande snöat in på Crows nya Camox Freebird men hittar bara knapphändig info av typen marknadsföring på nätet. Någon som har hunnit skaffa sig erfarenhet av dessa?</p><p></p><p>Jag har heller inte lyckats hitta någon svensk firma som har dessa i sitt sortiment. Har du?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="waxoff, post: 978808, member: 99032"] Jag har ett par FT12:or som ska få ett nytt hem på en midfat topptursskida för uteslutande svenska fjäll. Jag har för närvarande snöat in på Crows nya Camox Freebird men hittar bara knapphändig info av typen marknadsföring på nätet. Någon som har hunnit skaffa sig erfarenhet av dessa? Jag har heller inte lyckats hitta någon svensk firma som har dessa i sitt sortiment. Har du? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Erfarenheter av Black Crows Camox Freebird sökes.
Tillbaka
Topp