Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Erfarenheter av Head Supershape Rally?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hyperkub" data-source="post: 1034341" data-attributes="member: 132409"><p>Jag gar inte åkt på Supershape Rally men jag har ett par trogna Supershape Speeds i garderoban. Jag har haft många roliga skiddagar på dom. Och de är fortforande i bra skick - andra skidor har jag slitet ut men Supershape är bra kvalitet och byggd för att hålla.</p><p></p><p> Rallyn är riktig svängig - helt enkelt en SL skidor men ett snäpp mjukare än en tävlingsskida. Visst krävs man att jobba och svänga. Hoppas att du är i bra form - en hel dag på Rallyn blir en tuff workout om du åka på skär och får skidorna att göra vad de är byggd till.</p><p></p><p>Vaket av längd ligger mellan 156 och 163. 156 blir mer radikal - grym på is och hård snö.163 blir lite mer avsläppnad och bättre i uppkörde snö. Men "bättre" är relativ. Den här skida vill har hård isig snö och aggressiv åkning. På de dagarna kan du krossa alla gubbar med deras fetta trendiga allmountain skidor (och som hävda att de är suveräna på hård snö.....)</p><p></p><p>M</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hyperkub, post: 1034341, member: 132409"] Jag gar inte åkt på Supershape Rally men jag har ett par trogna Supershape Speeds i garderoban. Jag har haft många roliga skiddagar på dom. Och de är fortforande i bra skick - andra skidor har jag slitet ut men Supershape är bra kvalitet och byggd för att hålla. Rallyn är riktig svängig - helt enkelt en SL skidor men ett snäpp mjukare än en tävlingsskida. Visst krävs man att jobba och svänga. Hoppas att du är i bra form - en hel dag på Rallyn blir en tuff workout om du åka på skär och får skidorna att göra vad de är byggd till. Vaket av längd ligger mellan 156 och 163. 156 blir mer radikal - grym på is och hård snö.163 blir lite mer avsläppnad och bättre i uppkörde snö. Men "bättre" är relativ. Den här skida vill har hård isig snö och aggressiv åkning. På de dagarna kan du krossa alla gubbar med deras fetta trendiga allmountain skidor (och som hävda att de är suveräna på hård snö.....) M [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Erfarenheter av Head Supershape Rally?
Tillbaka
Topp